3 lis 2016

Jeszcze kilka dodatkowych zajęć


Zazwyczaj podczas wylewania betonu nadmiar zostaje bezwzględnie zmarnowany. Resztki chudego betonu wylałem zatem na fundament schodów wejściowych. Na zdjęciu poniżej przygotowuje wykop pod fundament tarasu. Gdzieś przecież muszę zmieścić nadmiar betonu ze stropu.

 

Korzystając z obfitości deszczu postanowiłem rozłożyć drenarkę. W nasiąkniętej ziemi łatwiej się kopie i podczas kolejnych prac nie będziemy brodzić w błocie. W czym też pomoże nieustannie dosiewana trawa.

 

Żwir wykorzystałem również do utwardzenia opaski wokół domu. Podczas pracy ekipy wolne chwile   można dobrze wykorzystać. Wystarczy tylko mieć dużo pomysłów.


 To ciekawostka do spinania szalunków - bardzo szybka i poręczna metoda.




Na ścianki działowe wybrałem solidny materiał z zaprzyjaźnionej cegielni - cegła K-3. Zapewne nowsze rozwiązania będą szybsze w murowaniu, ale jakość czyni różnicę. Mnie zaś zależy na jakości, a nie na wygodzie wykonawcy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz